2014. november 2., vasárnap

Normafa futó és túranap 2014-10-25

Szép napos időben indulás Zugligetből, a cél: János-hegy, Erzsébet kilátó. Táv 11,6 km, indultam 12:05-kor, célba értem 14:45-kor, egyáltalán nem siettem, kényelmesen fotóztam, ahol érdekeset láttam, és a Szépjuhásznénál egy kb. 15 perces "technikai szünet" is belefért.

Az útvonal és az ellenőrző pontok:

Az elején sárdagasztásos-vizes avaron csúszkálós kaptató a Hunyad-oromra, ott ez a szép kilátás fogadott:

A sárdagasztás véget ért, ennek örömére szelfiztem egyet, hogy meg legyen örökítve a 1708-as rajtszámom, és az esemény pólója is:


Aztán meredeken lefelé, vissza a lakott területre, ahol az egyik kerítésen ilyen szépséges domborműveket fotóztam:

Tovább fel, az elhagyott romos Disznófő étterem mellett a Normafához, ahonnan gyönyörű volt a kilátás:

Első ellenőrző pont a Normafánál a Székelykapunál, pecsét begyűjt, majd irány Makkosmária :)
Útközben találkoztam a kisvasúttal is (nem utoljára)


érintettük a Csacsi-rétet:

közben készítettem őszi erdős képeket is:

Makkosmáriánál volt a 2. ellenőrző pont, pecsét oké, de természetesen nem hagytam ki a templom lefotózását:
Innen kicsit egyhangú volt a túra, csak mentünk-mentünk az őszi erdőben a Szépjuhászné felé, de azért lehetett találni pl. kidőlt fatörzseken szép gombákat:
Közben megvolt a 3. ellenőrző pont is, és újra találkoztam a Gyermekvasúttal:
Szépjuhásznétól már csak egy jó kis kaptató volt a célig a János-hegyi Erzsébet kilátóhoz. Jó kis túra volt, és az előző napi bánatos-esős idő után egy igazán szép őszi napot fogtunk ki.
A célban a befutócsomagban alma, ízesített víz, nápolyi és csoki volt, az almát azonnal befaltam, a többit hazahoztam :)
A célterület a kilátóból (ahová természetesen felmásztam):
Gyönyörű kilátás:
A kilátó is nagyon szép:
Végül lesétáltam a Libegőhöz és azzal jöttem le:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése