2014. november 2., vasárnap

Monoton Minimaraton és Örökerdő tanösvény -> Hűvösvölgy 2014-11-02

Ismét egy szép kis rövid túra a Budai-hegységben. Az időjárásra most se lehetett panasz, mert nem esett az eső, viszont köd és felhő volt, nem lehetett szép panorámákat fotózni.

Akkor rajta! Az indulás szép komótosan a délelőtt közepén, a Monoton Minimaraton csak 3,3 km :)
Indulás és cél: Szépjuhászné. Indultam: 10:59-kor, célba értem: 11:55-kor, nagyon kényelmes sétával, és az útközbeni 2 kilátó megmászásával :)

Az útvonal és az igazolófüzet:

Ködös de nem túl hideg időben indulás az első ellenőrzőpont, a Kis Hárs-hegy felé.
Útban a Kis Hárs-hegyre:
Első ellenőrzőpont a Makovecz Imre kilátónál volt:
A kilátó tetejéről azért a rend kedvéért fotóztam egy ködös panorámát:
Aztán a túra során az egyetlen nagyobb kaptató fel a Nagy Hárs-hegyre, a 2. ellenőrzőpontig:
Az út a Bátori-barlang előtt vezetett el:

Meg a kis rozoga fahíd a barlang előtt, amit inkább kihagytam és mellette a sziklás részen mentem:
Aztán a 2. ellenőrzőpont előtt a Kaán kilátó a Nagy Hárs-hegyen:


Persze felmentem és lefotóztam a nagy ködös semmit :)
Innen folyamatosan vezetett lefelé az út vissza a Szépjuhásznéhoz, és a cél előtt még egyszer találkoztam a kisvasúttal.


A célban pecsételés, az oklevél és kitűző várt:

És mivel ez a 3,3 km nekem nagyon kevésnek tűnt, meghosszabbítottam kicsit, az Örökerdő tanösvényt érintve lementem Hűvösvölgybe, rövid kis séta volt ez is. A tanösvény tábláit nem ártana felújítani!
Néhány kép a tanösvényről és a lefelé útról:











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése