2015. május 17., vasárnap

Pestszentlőrinci gyaloglás 12 km (2015-05-17)

Hát erre a hétvégére egy ilyen kis rövid sétatúra jutott csak, péntek este nagyon nem jól éreztem magam, és bár szombat reggelre jobban lettem, nem mertem bevállalni egy túrát, és estére amúgy is programom volt.

Na de vasárnap már semmi se tarthatott vissza, igaz erre a napra csak ez volt a választék, de hát Budapest Kupás túra is, így indulás. Vonattal közelítettem meg a rajtot Zuglóból, hamar odaértem.

Rajt/Cél: Szemeretelep vasútállomás
Táv: 12 km
Szint: 100 m

Az útvonal és az igazolólap:

Elég gyors rajtoltatás után (reggel 8 után pár perccel indultam is) irány Szemeretelep utcáin gyaloglás, elég hosszan, az itiner jól követhető volt. Aztán végre beértem a Halmi erdőbe, ami nekem nagyon kellemes meglepetés volt, hangulatos erdei utakon kellett követni a szalagozást, madárcsicsergés, zöldülő fák, erdei tornapálya, focipálya egy kis tisztáson, padok, pihenő és tűzrakó hely, borostyánnal borított fák. Itt az erdőben kanyarogtunk jópár kilométert, tempósan gyalogoltam, közben néha fotóztam is, voltak virágzó illatos akácok, néhol sárga virágok, pipacs az erdőszélen, kellemes relaxálós séta kerekedett belőle.

Képek:













Aztán az erdőből kiérve az első és egyetlen EP, pecsételéskor mondta a pontőr, hogy ekkora rajtszámmal még nem jöttek, mondom akkor gyors voltam :) Pedig nem is futottam, csak tempósan gyalogoltam.

Vissza a városi szakaszra, aminek egy része ugyanaz mint idefelé jövet. A kertekben nyílik a rózsa és más virágok, és egyes cseresznyefákon már pirult a gyümölcs, mindjárt itt a nyár!

És még egy kép, mert ez az utcanév nagyon ismerős nekem, szóval ezek szerint a XVIII. kerületben is van ilyen. Szinte otthon éreztem magam.
Aztán a cél, és meglepődve tapasztaltam, hogy kevesebb mint 2 óra alatt gyalogoltam le a 12 km-t.
Aranyos kitűző, szép oklevél meg egy toll is volt a díjazás.

Nagyon kellemes kis túra volt, és ezzel idén túl vagyok a 300 km-en. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése