2015. április 19., vasárnap

KTF 10 (Kamaraerdő és Tétényi Fennsík) - (2015-04-19)

Csak hogy meglegyen a 30 km a hétvégére :)
Érdekesnek tűnő túra volt, erre még sosem jártam, gondoltam kipróbálom, mivel Budapest Kupás túra volt, a pecsét is jól jön. Csak a 10-est terveztem, a 20-as ugyanis a 10-es távja 2x, ugyanazt az útvonalat egymás után bejárni nem nagyon szeretem.

Rajt/Cél: Susulyka u. Curling Club
Táv: 10 km
Szint: 250 m

Előnevezetteknek pillanat alatt lezajlott a rajtoltatás, megkaptam az itinert, aminek a túloldalán egy térkép volt, amire nem is volt szükség, olyan jól ki volt jelölve az útvonal.

Az igazolólap:
Indulás után zöldülő erdőben keskeny kis ösvényeken kanyarogtunk, felfelé általában. Erre a túrára az volt a jellemző, hogy bár nem sok szint volt, de azok eloszlása nagyon egyenetlen, sok meredek felfelé, aztán meredeken lefelé. A felfelét jobban szerettem.
Nyíltak virágok is:
Néhol ilyen bevágódott úton mentünk, mintha ki lett volna ásva egy hosszú árok:
Azért még nem teljes pompájában zöldell az erdő, de azért így is gyönyörű:
Madáretető is volt egy fán:
Aztán egy ufószerű valamihez értem, amiről végül jól tippeltem, hogy víztorony:
És jött is az egyetlen EP, ahol kínáltak mindenféle sütivel a pecsét mellé, de én csak pár szál ropit vettem, és indultam tovább a Tétényi fennsíkon.
Elmentünk a Szoborpark kerítése mellett, látszott is néhány szobor:
És már volt orgona is nyílófélben:
A Tétényi fennsíkon:




Vissza az erdőbe, még kis hegyre fel-le, és be is értem a célba, 1:55 alatt. Célom a 2 óra alatti idő volt, úgyhogy örültem.

Megkaptuk az oklevelet és most nem kitűző volt, hanem egyedi fa plakett, nekem nagyon tetszik.
És utána a minden várakozást felülmúló terülj-terülj asztalkám, finom csalamádés szendviccsel, pogival, édes és sós sütikkel. Remek túra, remek szervezés, jövőre is jövök!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése