2015. április 12., vasárnap

Gyertek ki a Vadasparkba! (2015-04-12)

Végre itt a tavasz, nem tudott semmi se itthon tartani! Egy könnyedebb, rövidebb túra most, mert messzebb nem akartam menni, a Budai-hegységben meg ez adódott mára.
A húsvétra kapott ajándékutalványokból a Decathlonban vettem magamnak egy túracipőt, annak a kipróbálása történt ma meg, és elégedett vagyok!

Rajt: Széchenyi hegy Gyermekvasút
Cél: Budakeszi Vadaspark bejárat
Táv: 15,9 km
Szint: 481 m

Elég gyors rajtolás reggel 9-kor, és szép kerek rajtszámot kaptam: 250
Az igazolófüzet:
Reggel a még kicsit felhős Széchenyi hegyen:
Virágok és virágok és szép kilátás lefelé az 1. EP Úti Madonna felé:




Első EP. Úti Madonna:
2. EP Ördög orom
 Aztán a legnagyobb kaptató a Kolacsovszky turistaház felé, visszanézve a Széchenyi-hegyre, ahonnan indultunk. Itt már jó meleg volt, pólóban se fáztam (az emelkedőn meg pláne nem)
3. EP Csillebérc KFKI, szerintem idáig megvolt a szint nagy része, és érződik, hogy hetente túrázom, egyre jobban bírom felfelé.
Virágok nyíltak mindenhol útban a Végvári szikla (Szent Mihály szikla) felé:
4. EP Végvári szikla:
5. EP Makkosmária, egy Horalky nápolyi is járt a pecsét mellé, pont a kedvencem, a nugátos:)
Tovább a sárgán, repülnek a kilométerek, és már itt is a 6. EP a Csacsi-rét:
Még mindig a sárgán, virággal borított erdőben, itt azért volt még egy kis emelkedő, de szinte meg se kottyant:

Kidőlt fa gombával:

Átkelés a Gyermekvasút sínén:
Még egy gyors EP a Vadaspark vonatmegállóhoz közel, aztán cél, 3:25 alatt tettem meg, és nem fáradtam el egyáltalán.
Pecsét a Budapest Kupa füzetbe, emléklap és kitűző:
A célban azért volt kis sor a végén, és hát hadd szóljak pár szót az ellátásról. Eddig még egyetlen túrán se volt az, hogy a kajás asztal körbekerítve kötéllel, és úgy kellett kérni az ellátmányt, nem magunknak elvenni. És amit adtak az egy kicsi körszelet kenyér fele, 3 harapás az egész, na mondjuk nem is volt túl nagy a nevezési díj, azért egy egész szelet nem vágta volna földhöz őket. Na mindegy.
A Vadasparkba vagy 100 m-es sor kígyózott (a szép idő kicsalta az embereket a szabadba), ezért a kedvezményes alkalmat nem használtam ki, nem vártam végig a sort. Így jártam. Azért szép túra volt, de a szervezés nem tartozott a legjobbak közé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése