2015. június 20., szombat

Határjárás 10 (2015-06-07)

Csak egy rövid túra volt ezen a hétvégén, mert nagyon nem jól éreztem magam, nátha, torokfájás, kicsit lázas is voltam. De ez a kis rövid séta jót tett!

Rajt: Hűvösvölgy, Gyermekvasút
Cél: Normafa, Rétes büfé
Táv: 10 km
Szint 373 m

Az igazolólap:
A túra a budapesti határköveket érinti, ezeket fotózgattam, egyes köveknél zsírkrétás kódos ellenőrzőpont volt.

Nyíltak a virágok természetesen:
Az első határkő amit érintettem, borostyánnal volt benőve:
Szép tiszta idő volt:
Határkövek Budapest és az egyesítéskor még különálló Hidegkút határán:

Meredek kaptatós ez az utca, ahol a határkövek vannak:
A 179-es határkő:
Aztán séta Hidegkút és Adyliget házai közt. A Fekete-fej innen nem is tűnik annyira meredeknek, de felmászni szerencsére most nem kellett rá, a tetőn látszik az országzászló:
Adyligeti kis templom:
A 184-es határkő az adyligeti játszótéren:
A Petneházy lovarda mellett is elmentünk:
Az út a határárokban vezetett tovább:
Tovább a Csacsi-réti etetőpont felé:
A Csacsi-réten evés-ivás és indulás tovább a János-hegy felé, néhol nem jelzett utakon, hogy érintsük a határköveket.
EP egy határkőnél:
Felfelé a János-hegyre, kereszteztük a Gyermekvasút sínjét is:

A 214-es határkő:
Jégkár által az útra dőlt fa, elfűrészelve, hogy a turistaút szabaddá váljon:
És akkor még sok-sok határkő, némelyiken madáretető, ezek mellett mentünk a Normafáig:





És akkor hamar elértem a Normafához a célba, ahol emléklap és kitűző várt:
És a túra résztvevői kedvezményt kaptak a Rétes büfében, ettem is egy epres-túrós rétest, nagyon finom volt. Remek túra volt ez, jövőre tuti megyek újra, de a hosszabb távon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése